FAQ

Medlemskab

Ombytning

  • Jeg er ikke tilfreds med varen. Kan jeg returnere den?

    Det kan du naturligvis. Læs mere om ombytning og returnering her.

  • Kan jeg bytte en vare jeg har prøvet?

    Det kommer an på, hvad det er for en vare. Da undertøj betegnes som hygiejneartikler, kan vi desværre ikke bytte underbukser og trusser hvis plomberingen er brudt.

    BH’er, T-shirts, tank tops, loungewear, housecoats og badetøj kan du selvfølgelig åbne og prøve. Ingen mærker må dog fjernes fra tøj, som skal byttes eller returneres. Varen skal desuden være hel, ren og ubrugt for at blive godkendt af vores returafdeling. Du kan læse mere om det her.

  • Hvad koster returfragt?

    Prisen beregnes efter forsendelsens størrelse og vægt. Personalet på posthuset kan hjælpe dig med, hvor meget porto der skal til. 

Spørgsmål i forbindelse med betaling

  • Hvordan fungerer jeres gavekort?

    Vi har gavekort på 250 kr., 500 kr., 750 kr. og 1000 kr. Læs mere om hvordan man bruger dem her.

  • Hvordan fungerer de forskellige betalingsmetoder?

    Du kan vælge imellem flere forskellige betalingsmåder. Læs mere om dem her.

  • Hvad er Upperty-penge?

    Upperty-penge er de penge du får til gode hos os. Læs mere om, hvordan de fungerer her.

  • Er det sikkert at betale med kort?

    Du kan altid føle dig sikker når du handler på Upperty.dk. Læs mere her.

  • Hvorfor virker min rabatkode ikke?

    Hvis du har fundet en rabatkode på en anden site end Upperty.dk, der ikke virker, er det fordi den ikke er aktiv hos os. Vi har ingen faste rabatkoder og der er desværre mange sites, som viser gamle eller ikke eksisterende koder. Skulle du finde en site med forkert information, vil vi påskønne, at du kontakter dem, da det naturligvis ikke er i nogens interesse, at du som kunde skal føle dig vildledt.

    Engang imellem, som f. eks. når der er store udsalg, benytter vi rabatkoder. Disse bliver vist på siden, sendes ud i nyhedsbreve og er synlige på sociale medier. Så hvis du er tilmeldt vores nyhedsbrev, vil du aldrig gå glip af en rabatkode eller nogen af vores kampagner.

    Har du et gavekort, der ikke virker, selv om udløbsdatoen ikke er passeret? Kontakt venligst kundeservice.

Spørgsmål om levering

Spørgsmål ved bestilling

  • Hvad er en bestillingsvare?

    For at kunne tilbyde en bred vifte af produkter og størrelser, har vi noget, der hedder "på bestilling". Det betyder, at du kan købe sjældne størrelser og produkter, selv om vi ikke lagerfører dem. Disse størrelser er markeret med en stjerne *. Følg bare den almindelige købeproces og betal for varen som du plejer. Så snart du har afgivet din ordre, bestiller vi din vare. Vi sender den til dig umiddelbart efter at vi har modtaget den til vores lager. Forventet leveringstid er 5 til 15 arbejdsdage. Hvis din ordre indeholder en blanding af bestillingsvarer og varer som vi har på lager, får du ved kassen mulighed for at vælge, om du vil have dem sendt sammen eller hver for sig. På din ordrebekræftelse vil alle dine køb fremgå, uanset om det er bestillingsvarer eller varer, vi har på lager.

    Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du har spørgsmål til dine bestillingsvarer.

  • Hvordan bestiller jeg?

    Gå ind på siden "Sådan shopper du"

  • Hvornår får jeg jeres ordrebekræftelse?

    Når din bestilling er gennemført, sender vi en ordrebekræftelse til din e-mail. Sørg altid for at skrive den korrekte e-mail adresse. På ordrebekræftelsen vises al information om din ordre. Du kan også se din ordrestatus på din medlemsside. 

  • Kan jeg annullere min ordre?

    Det kommer an på, hvor hurtigt du kontakter os. Vi pakker din ordre umiddelbart efter dit køb. Kontakt vores kundeservice, så hjælper de dig.

  • Kan jeg fortryde min bestilling?

    Det kommer an på, hvor hurtigt du kontakter os. Vi pakker din ordre umiddelbart efter dit køb. Kontakt vores kundeservice, så hjælper de dig.

Teknik

  • Bruger I cookies?

    Ja, vi benytter cookies for at man skal kunne gennemføre køb på siden. For yderligere information om, hvordan vi bruger cookies, skal du klikke her.

  • Når jeg klikker på nogle af knapperne, sker der ikke noget?

    Du skal aktivere javascript i din browser hvis Upperty.dk skal fungere optimalt. Det er også muligt at din browser er forældet, det gælder især ældre versioner af Internet Explorer.

  • Jeg får ikke nogen ordrebekræftelse. Hvorfor?

    Du har formodentlig skrevet forkert e-mail adresse da du blev medlem. Tjek en gang til. I visse e-mail programmer kan ordrebekræftelsen havne i spam bakken.

  • Jeg kan ikke logge ind. Hvad gør jeg?

    Hvis der står at oplysningerne er forkerte, kan du få en ny adgangskode ved at bruge linket i log-in feltet.

    Det kan også være, at du ikke accepterer cookies fra os. Cookies skal være aktiveret for at Upperty.dk skal fungere korrekt.

Vores varer

  • Får I flere varer hjem i samme model hvis I løber tør?

    Hvis varen er en del af basiskollektionen, kan vi for det meste skaffe flere. Hvis det derimod er en sæsonvare, bliver det sværere. Vi gør selvfølgelig vores bedste for at have tilstrækkelig mange modeller i alle størrelser. Hvis der skulle være noget, du ikke kan finde, er du altid velkommen til at kontakte os.

  • Sælger I original modeller?

    Selvfølgelig er alle varer 100 % originale! Vi køber tøjet direkte fra producenten eller deres agenter.

  • Får I flere varemærker?

    Vi får hele tiden nye, spændende varemærker. Hvis du løbende ønsker information om det, skal du tilmelde dig vores nyhedsbrev længst nede på siden. Skulle der være nogle specifikke varemærker, som du er interesseret i, kan du skrive til vores kundeservice.